Mange barn som holder hender oppå kvarandre

Tilskot til inkludering av barn og unge 2025

Tilskotsordninga “Tilskudd til inkludering av barn og unge” er no lyst ut for 2025. Meir informasjon finn du på Bufdir si nettside.

Mål og målgruppe

Målet med tilskotsordninga er å leggja til rette for at alle barn og unge skal ha høve til meistring og samfunnsdeltaking. Tilskotsordninga skal bidra til utvikling av opne møteplassar, deltaking på ferie- og fritidsaktivitetar og fullføring av utdanningsløp. Målgruppa er barn og unge i alderen frå 0 til og med 24 år som av ulike årsaker står i fare for å hamna i utanforskap.

Kven kan søkja

• Offentlege instansar
  • Frivillege organisasjonar
  • Private aktørar

Frist for å søkja: 1. november 2024

Slik søkjer du:

1. Set deg inn i regelverket og informasjonen på nettsida av ordninga
  2. Logg inn, fyll ut og send inn søknad i Bufdir sin søknadsportal for tilskot. Frivillege organisasjonar og private aktørar skal nytta søknadsskjema 2. Knytt så søknaden til deltakande kommune (sjå nettsida av tilskotsordninga for unntak frå denne regelen). Det skal søkast om tilskot til ulike aktivitetstypar (sjå ordninga si nettside for meir informasjon om desse).

Slik blir søknadene behandla

Søknadar som er sendt inn av andre aktørar enn kommunen sjølv skal rangerast av kommunen. Kommunen skal forankra rangeringa av søknadane på avgjerande politisk eller administrativt nivå.

Etter at kommunen er ferdig med rangeringa set Bufdir i gang med den endelegen saksbehandlinga av søknadane. Det vil vera informasjon på Bufdir sine nettsider om forventa sakshandsamingstid.

Kontaktperson i kommunen

Ingvild Sperrevik