Oppvekstplan-8

NyeVeier treng hjelp til å avdekkja trengselspunkt på Rv 13

Ved å registrera reisetid mellom utvalde målepunkt, skal Nye Veier avdekkja dei største trengselpunkta på riksveg 13 mellom Skare og Sogndal i Vestland. I dette kartleggingsarbeidet er dei som bruker vegen mest ei viktig kjelde til informasjon for å treffa best mogleg med utbetringstiltak.

Nye Veier, i samarbeid med Opinion og Kogenta, utfører måling av reisetid på utvalde strekningar av riksveg 13 frå kryss E134 til Hardangerbrua, og dessutan langs Sognefjorden fram til Sogndal. Dette blir gjort for å betra forstå omfanget av trafikale utfordringar og for å identifisera kvar det er viktig å prioritera utbetringar av vegen.

– No har vi laga ein app, som vi håpar vegfarande i området vil ta i bruk. Via blåtann registrerer appen reisetid mellom ulike punkt målt. Data som blir samla inn, er heilt anonym, altså ingen informasjon om kvar du startar eller sluttar turen din. Alt i samsvar med personvern er vareteke, forklarer planprosjektleiar Lohne.

Les meir om saka og korleis du installerer app på nettsida til NyeVeier.