Kven kan søkje?
For å søkje om tenester må du:
- Bu eller opphalde deg i kommunen.
- Ha behov for helse- og omsorgstenester.
Kva kan du søkja om?
Kommunen har ulike helse- og omsorgstenester. Du kan ta kontakt med tildelingskontoret dersom du treng informasjon om kva tenester som fins, og kva som kan passe for deg i din situasjon. Målet er å finne individuelle løysingar som bidreg til at du kan fungere best mogleg i daglege aktivitetar.
Kommunen gjer ei heilskapleg og individuell vurdering av kva hjelp som er mest hensiktsmessig for å dekke behovet for bistand.
- Omsorgsbustad
- Hjelpemiddel
- Tryggleiksalarm
- Velferdsteknologi som t.d. fallalarm
- Fritidskontakt/støttekontakt
- Levering av mat
- Praktisk bistand - Heimehjelp
- Praktisk bistand - Opplæring
- Brukarstyrt personleg assistanse (BPA)
- Helsehjelp i heimen - Heimesjukepleie
- Dagaktivitetstilbod for personar med demenssjukdom
- Dagtilbod innan psykisk helse og rus
- Dag- og nattopphlad i institusjon
- Korttidsopphald i institusjon
- Periodevise korttidsopphald i institusjon
- Rehabiliteringsopphald i institusjon
- Langtidsopphald i institusjon
- Tiltakspakke ved kognitiv svikt
- Koordinator og Individuell plan
Tenester du ikkje kan søkje om via dette skjemaet:
Slik søkjer du
Du kan søkje om tenester ved å sende inn søknadsskjema digitalt. Den som fyller ut skjema, søkjar eller verge, må identifisera seg via ID-porten.
Søk om helse- og omsorgstenester
Du kan og søkje ved å fylle ut skjema på papir. Last ned søknadsskjema, eller hent det ved ein av våre helse- og omsorgstenester eller på innbyggjartorget.
Søknad om helse og omsorgstenester (pdf)
Papirskjema kan sendast til:
Ullensvang kommune v/Helse og omsorg
Avdeling for Forvaltning og koordinering
Opheimsgata 31
5750 Odda
I søknad
Skildre bakgrunnen for søknaden, dette kan til dømes vera:
- kva behov du har
- kva hjelp du opplever at du treng
- kva du meistrar sjølv
- kva du har utfordringar med
- kva tiltak som alt er prøvd ut
Du kan leggje ved dokument, til dømes om du har vore hos ein spesialist, PPT eller privat behandlar. Dokument frå fastlegen din kan vi innhente sjølve.
Du må signere søknaden sjølv, eller gi fullmakt dersom nokon søkjer på vegner av deg
Kva skjer vidare?
Alle søknadar blir behandla konfidensielt. Opplysningar som er underlagt teieplikt er unnatekne offentleg innsyn etter Offentleglova § 13 og Forvaltningslova § 13.
Tildeling etter søknad og faglege vurderingar:
- Etter motteken søknad vert den som søkjer kontakta for ein kartleggingssamtale seinast tre veker etter innsendt signert søknad.
- Kartlegginga skjer enten gjennom heimebesøk eller ved samtale på tildelingskontoret.
- Vi kan be om samtykke for å hente inn informasjon frå lege, helsepersonell, Nav eller andre relevante instansar.
- IPLOS er eit nasjonalt kartleggingssystem utvikla av Helsedirektoratet for å sikre systematisert informasjon om søkjaren si helse- og funksjonsevne.
- Kommunen rapporterer årleg til IPLOS-registeret.
- Alle personopplysningar blir behandla i samsvar med personvernreglane.
Informasjon om IPLOS-registeret
Kommunen lagrar all innhenta informasjon om brukarane i ein elektronisk pasientjournal. Denne er konfidensiell. Du som brukar har rett til innsyn i denne journalen.
Dersom søkjaren ikkje har samtykkekompetanse, må det ligge føre dokumentasjon på dette. Næraste pårørande har rett til å medverke dersom slik dokumentasjon ligg føre.
Svar på søknad
Du kan forventa å få svar innan fire veker. Dersom saksbehandlinga tek lengre tid, får du eit varsel om dette innan fristen.
Svar på søknad (vedtak) får du via digital post. Om du har reservert deg mot digital post svarer vi deg via brevpost.
Vedtaket vil innehalde ei grunngjeving for kvifor du får, eller ikkje får, ei teneste. Det vil også innehalde kva teneste(r) du eventuelt har fått innvilga. Melding om vedtak vert vidaresendt av kommunen til utførande verksemd.
Akutt behov
- Ved akutte situasjonar eller utskriving frå sjukehus vil vedtak bli fatta raskt, og kartlegging skjer undervegs eller i ettertid.
- Nokre søkjarar vil få eit førebels svar med endeleg vedtak innan ei oppgitt tidsfrist.
Venteliste
- Dersom det er knappheit på tenester (t.d. omsorgsbustader og sjukeheimsplassar), vil søkjaren bli sett på ei venteliste.
Regelmessig evaluering
- Alle vedtak blir revurderte minst ein gong i året.
- Dersom behovet ditt endrar seg, må du gi melding til tenesta.
Klage
Det er klagerett på vedtaket. Send klage til tildelingskontoret innan ein frist på fire veker frå den datoen du fekk vedtaket.
Dersom kommunen opprettheld vedtaket, blir klaga sendt vidare til Statsforvaltaren.
Klager på utføring av tenester må rettast til den verksemda som gir tenesta.
Prisar
- Naudsynt helsehjelp er gratis.
- For andre tenester kan det vere ein eigenandel.
Her finn du prisar på eigenbetaling
Lover og reglar
- Helse- og omsorgstenestelova § 2-2
- Pasient- og brukerrettighetsloven § 2-7
- Forvaltningslova kap. V
- Offentleglova § 13 (teieplikt)
- Forvaltningslova § 13 (handsaming av teiepliktige opplysningar)